Slapp

Har vaknat flera ggr inatt, tack vare en envis fluga som studsat mot mitt huvud. Irriterande..?? Nääää, inte alls! När jag sen gick upp så slog jag ihjäl inte mindre än fyra flugor i vårt sovrum. Konstigt att man hade en fluga i huvudet precis heeela tiden.

Hade en mysig kväll igår. Vi drog till sjön och badade en massa. Tom jag badar ju nu för tiden. Oh my. Badkruka no more. Det e' så härligt att simma, men jag e' livrädd för att stöta till ngt med foten. Man ser ju inte botten i insjön, för vattnet e' ganska brunt :) Blir inte mindre nervös av att Johan faktiskt har sparkat till ngt med foten, mitt ute på sjön! Hade nog dött om det va' jag. Inbillat mig en massa om sjöodjur osv. Att en insjö e' full av stora grenar, som blåst ner i den, det hade jag inte haft en tanke på just då :)

Idag kommer pappa och Erik hit. Erik ska stanna här ett tag, och det ska bli himla mysigt. Erik e' alltså min lillebror (om man nu kan kalla honom det när han faktiskt fyller 25 i år :) Imorgon drar vi på äventyr. Jag, Johan, Erik och barnen. Ska bli himla kul! :)

Sitter här i min ensamhet, njuter av tystnaden. Alla barnen sover, och jag tänkte faktiskt hinna dammsuga innan det e' dax att väcka dem. Det e' "bara" 24 grader ute (än så länge), och jag hoppas att det inte blir mkt varmare. Men det blir det säkert..

Leon e' så himla duktig! Mammas underbara lilla pojk! Han sover och äter precis lika bra som syskonen har gjort. Det här kan vi :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0