Torsdag, nä fredag e' det ju!

Idag gick jag upp ganska så tidigt. Iaf om man jämför med de senaste dagarna :) Det e' så skönt att sitta och äta frukost i lugn och ro. Lugnet innan stormen..tihi. Älskling jobbar och barnen sover. Ska dra upp dem klockan nio :)

Vår bild e' med i tidningen idag. Lite sent, men bättre sent än aldrig :) 12 nyfödda va' det i dagens tidning, och våran Leon va' minst av alla när han föddes. Tom mindre än tjejerna. Mammas lilla gull! <3

Vet ni, jag har gått miste om en hel dag. Gick runt och trodde att det va' onsdag hela dagen igår. Och sen kommer Johan hem från jobb och påstår att det e' torsdag! Men va' fan..??!! Vart har jag gjort av en hel dag..? Jag gjorde likadant förra veckan, då jag trodde att det va' tisdag hela onsdagen. Kan inte ens minnas vad jag gjorde den dagen som "försvann". Läskigt! Snacka om amningshjärna! :)

Vet inte vad vi ska hitta på för nå't idag. Solen skiner, så ut ska vi iaf. Och det e' ju fredag, så kvällen får bjuda på nå't extra gott. Lite chips och dipp skulle inte sitta fel :)

Jag e' verkligen beroende av choklad. Äter choklad i princip varje dag, och kan känna mig riktigt dålig utan det. Trött, sur, ont i huvudet.. abstinens helt enkelt. De senaste veckorna har jag dock bättrat mig. Har inte ätit choklad mer än på helgerna (ja, förutom nån liten kaka på nån fika såklart :) Och nu när det blir helg, ja då köper jag ju självklart choklad, men ofta så äter jag inte upp allt. En chokladkaka kan ligga i kylen från fre-sön. Det har varit omöjligt förut. Så hurra för mig! Dock fortsätter vågen att visa allt mindre och mindre vikt, men jag får väl smälla i mig allt annat istället :)

Nu ska jag tvätta lite, innan det e' dax att väcka mina sötisar :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0