Break

Imorse va' jag trött. Laban väckte mig halv 6, så jag stod ute i trädgården i slummer, medans han gjorde sina behov. Kröp ner i sängen sen igen, och låg där ända tills kl.07. Det va' skönt! Lade mig inte spec sent igår, för vi såg bara ett avsnitt av Lost. Har märkt att jag e' tröttare om jag sover längre på nätterna, så jag får nog allt hålla mig uppe lite längre ikväll :)

Ringde dagis imorse och sa att Elliot tar ledigt resten av veckan. Han e' inte sjuk, men jag tror att han behöver en liten break. Jag e' ju ändå hemma, och dagis e' ju för hans skull, inte för min. Behöver han va' ledig så får han va' det. Det kommer bli en mysig vecka :)

Ska ta en sväng med dammsugaren nu, sen ska jag väcka Holly. Solen skiner, så det blir nog en promenix lite senare. Elida slutar redan kl.12 idag, så vi kan ju passa på runt då nån gång.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0