Dax igen

Ny vecka, igen. Har haft en underbar helg, men den tog slut alldeles för fort! Solen har lyst hela helgen, och vi har varit ute en massa. Härligt, härligt! I lördags va' Marie och Fredrik här med barnen, så det blev en massa fika och snack. Mkt trevligt! Måste göras om snart igen! Johan bakade kanelbullar och vaniljbullar. Själv bakade jag kladdkaka, vilket e' både min specialitet och last här i livet..tihi.

Igår blev det en lång promenix med Marie. Solen lös, munnarna gick (nog fortare än benen..haha). E' så glad över mina fina vänner. Vad vore jag utan er..?? Väl hemma igen så va' det lika bra att köra vidare, så jag gick till skogen med svansviftarna. Man får ju passa på när man e' uppe i varv :) Sen fixade jag och älskling lite på våran uppfart. Nu kan man minsann både parkera Johans megabil där, samt gå förbi med vagnen. Inte illa! :)

Har lämnat mina stora barn i skolan och på dagis nyss, så nu väntar jag bara på att lillfisen ska vakna. Ska ta mig ett tag med dammsugaren först, och slänga in lite tvätt.

Det blir nog en bra dag idag oxå. Det känns så! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0