FREDAG FREDAG FREDAG

Yeeeey! Det e' fredag idag! Äntligen! Ikväll blir det myspys med Let's Dance (för barnen, för jag ser inte sån skit), massa gott och sen Lost på det. Wiiie!

Igårkväll blev det storhandling för halva familjen. Jag, älskling och Elida åkte in till Maxi och shoppade loss. Det e' egentligen skrämmande hur mkt mat som behövs på en månad. Och ändå får vi köpa till det som saknas här uppe i affären. Nåja, nu e' kyl och frys och skafferi överfulla iaf. Härligt! Köpte mig några dammsugare (ja, det heter inte punschrullar hemma hos mig) som jag ska smaska på i em. Det va' längesen jag åt såna. Mumsigt värre :) Elida köpte sig nya skor. Ett par häftiga Hello Kitty. Det fanns med Cars oxå, men Elliot måste va' med och pröva om han ska ha såna.

Vi va' sjukt trötta igårkväll, efter handling, inpackning, nattning av barn osv. Kollade på ett avsnitt av Lost i sängen, sen däckade vi båda två.

Nu blir det dammsugning, innan Hollysen vaknar. Disken tog jag hand om innan de stora barnen lämnades. Duktiga jag! Jag förtjänar verkligen de där kakorna sen :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0