Jag snor igen

Namn: Sofie Andersson

Kallas för: Mamma, älskling, Fia

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 6 hål i öronen, 1 i näsan (septum)

Tatueringar: 6 st

Längd: 1,68

Skostorlek: 38-39, beror på skorna

Hårfärg: Brunhårig, just nu :)

Fräknar: Inte många

Motto: Va' dig själv, annars blir världen så himla tråkig :)

Kär? Yes

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nope

Tycker du att du är attraktiv? Hahahahahaha!

Dricker du? Eh, ja. Dör man inte annars..? Dissar dock sprit, för det mesta.

Röker du? Nope

Vilket schampo använder du? Det e' olika. Eftersom det e' det sista vi tar innan vi går till kassan när vi storhandlar, så brukar jag bara slänga ner ngt som ser bra ut :)

Vilken parfym använder du? Har använt Britney Spear's Fantasy i flera år :)

Vad är du rädd för? MYROR!

Gillar du att tvätta? Gillar och gillar, jag e' så illa tvungen!

Gillar du berg- och dalbanor? JAAAAAAAAAAA! Karuseller e' livet! :)

Senaste…

Filmen du hyrde? Hmm, minns inte ens när jag hyrde en film sist..

Filmen du köpte? En Lost-box.

Låten du hörde: "Klappa händerna" med Mora Träsk :)

Låten du laddade ner? Minns ej

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Magda

TV-program du såg? Bolibompa

Person du tänkte på? En saknad vän..

Favorit…

Låt: "Amphetamine Logic" med Sisters of Mercy. Alltid!

Sak att göra: Mysa med min familj <3

Sport: Oh my.. INGEN!

Dryck: Vatten

Kläder: Leggings is the shit!

Film: Twilight och Avatar

Bil: Älskar vår Renault Scenic :)

Serie: Lost just nu

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ohja

Gråtit över en flicka? Jajamensan

Ljugit för någon? Tyvärr e' jag inte perfekt

Varit i slagsmål? Tihi..

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Jadå, många

Antal…

Gånger du varit kär? Jag har varit kär många ggr, men när jag träffade Johan så va' det på riktigt!

Gånger ditt hjärta brustit? Ett par..

Hjärtan brustet på grund av dig? Inte många :)

Tjejer du kysst? Nykter: inga, onykter: massor! :)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jennypenny <3 Har många "vänner" från grundskolan på facebook, men inga som jag direkt "pratar" med.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några

Senaste…

Boken du läste? "Sigrids hemlighet" av Karin Wahlberg

Personen du fick e-mail av? Har blivit dålig på att kolla min mail..

Personen du fick brev av? Räkningar..? :)

Personen du fick sms av? Marie

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det händer sällan, om vi inte räknar bara mig, maken och barnen.

Saken du köpte? Sak.. hmm.. kläder..?

Vad har du gjort idag? Städat, lämnat, hämtat, nattat barn..

Brukar du svära mycket? Det e' olika

När stiger du upp på morgonen? 06.30 i veckorna, runt 8-9 på helgen

Vad har du på dig? Leggings, kjol, top..

Vad ska du göra ikväll? Mysa med älskling och c Lost :)

Vad är du allergisk mot? Inget som jag känner till

Var har du ont? I mitt knä, som jag slog i när jag halkade igårkväll :(

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Haha, nä

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Jepps

Är du glad nu? Jepps

Var du glad igår? Jepps

Vad dansar du till? Jag dansar aldrig nykter, men onykter dansar jag till det mesta :)

Stockholm är… ? Vår huvudstad

Göteborg är… ? Liseberg!

Kan du sjunga? Hellre än bra :)

Spaghetti eller makaroner? Spagetti!

Land du vill besöka? Räknas Skåne..? :)

 


Stulen av: den här tjejen!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej

Vad roligt att se att du också har en blogg.

Vad fint ni verkar ha det.Det gör mig så himla glad! Massa kramar

/Maria

2010-03-18 @ 15:40:36
URL: http://majjsansuniversum.blogspot.com/
Postat av: Milo

Snor denna av dig hihi :-)

2010-03-23 @ 10:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0