Jaha

Det va' den här fredagen. Efter endast ett avsnitt av Lost va' Johan sååå trött, så han sover nu. Och här sitter jag. Jag borde kanske oxå hoppa i säng nu, iaf lägga mig och läsa lite. Har svårt att komma till skott bara :)

Har haft en jättefin dag. Först mys och lek med Elliot och Holly hela fm, sen ännu mera mys när Elida kom hem från skolan. Hon va' helt slut efter skolan idag, stackaren. Somnade i vår säng runt 16.30, och sov ända till kl.18. Efter Bolibompa blev det bad. Alla tre ungarna badade ihop, sötnosarna :) Sen fick Holly nanna kudden, men de stora barnen fick va' uppe och c Let's Dance. Och nä, jag tittar fortfarande inte på det..

Ska strax ta en sista promenix med vovvsarna, sen läsa lite. Min senaste bok e' lite seg. Jag har inte samma läslust som jag brukar ha. Men den tar väl slut nån gång :)

Imorgon blir det Kalmar. Det e' bara jag, Johan och Holly som åker. De stora barnen ska va' hos farmor och farfar under tiden. Hör och häpna! Det kommer bli jätteroligt för dem! Det va' alldeles för länge sen de va' där! Älskade ungar! <3

Nattinatt!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0