Klart

Såja. Nu har jag dammsugit. Hann inte i fm, eftersom jag fastnade i luren med bästa Jennyn :) Tiden går alltid för fort när vi babblar på, så helt plötsligt va' det dax att traska iväg och hämta Elliot på dagis. När vi hade hämtat honom tog vi oss en promenix upp till affären. Det e' så härligt väder idag, så man kan inte låta bli att ta en extra lång runda då :) I affären köpte vi bröd, mjölk, bajspåsar och en dricka. Intressant va'..? :) Sen tog vi en annan omväg hemåt, så vi kunde fånga älskling mitt i jobbet. Det e' inte varje dag han lagar kablar mitt i gatorna i lilla K-dala, så man får ju passa på. Elliot va' helnöjd över att få c en stor grävmaskin live :)

Nu sover lillan sött och de stora barnen leker uppe på sitt rum. Jag har som sagt precis dammsugit, och nu tänkte jag torka golven innan Hollysen ska upp. Dock sover hon minst en timme till.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0