Lillhjärta

Godmorgon! Och vilken morgon sen! Trodde först att vi hade försovit oss, för solen sken så härligt och fint när jag slog upp ögonen. Men nej nej, klockan va' bara 06.30. Härliga sol! :) Hoppas detta fina solsken håller i sig under hela dagen.

Jag har skickat iväg man och de stora barnen, städat hela nedervåningen och tar mig nu en rejäl avkopplare. Det innebär givetvis bloggning och några spel på facebook. Väntar på att lillsnuttan ska vakna, sen ska vi mysa en massa :)

Va' hos bm igår. Hon va' lika förvirrad som vanligt. Förra gången va' sf-måttet 21 cm. Då mätte hon typ 5 ggr, och sista gången sa hon att hon skulle försöka få till 1 cm. Vaddå "försöka få till"..?? Det e' väl inte mer än vad det e'..?? Igår låg måttet helt plötsligt på 27 cm (!!), vilket fick mig att reagera. Kunde inte tro på att det ökat så mkt på typ 3 veckor, så jag bad henne att mäta om. Då låg måttet på 24 cm. Hmm.. Får nog ta hand om mina egna kontroller i fortsättningen.

Lillhjärtat pickade på så fint iaf. 148 slag/minut. Myyyys! :)

Nähä, nu ska jag fortsätta spela lite. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0