Lite småkul :)

1. Hur gammal är du om fem år? 34!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina barn <3

3. Hur lång är du? 168 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm.. minns inte..

5. Vem ringde du senast? Älskling :)

6. Vem ringde dig senast? Älskling :)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hej! Är det ok om vi kommer vid två-tiden? Kram"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt och hållet på vem personen man ringer eller sms:ar till e' :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? 2 veckor sen, kanske..

11. Vilken ögonfärg har du? blå/gröna

12. När vaknade du i dag? Kl.06.15. En kvart innan alarmet skulle börja tjuta!

13. Vilken är din favoritjulsång? "Hej mitt vinterland" :)

14. Vilken är din favoritplats? I mitt hem med min familj <3

15. Vilken plats föredrar du minst? Vinden

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då e' jag mamma till 4 underbara ungar :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Imorse sa Elliot att han vill gifta sig med Elida :) Goa ungar! <3

19. Hur stor är din säng? 180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? 2, Skåne och Småland

24. Vilka städer har du bott i? Trelleborg. Denna hålan e' ingen stad :P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren :)

26. Är du social? Inte direkt :)

27. Vilken är din favoritglass? Gammeldagsvanilj med massvis av chokladsås :)

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka!!

29. Tycker du om kinamat? Oh yes! :)

30. Tycker du om kaffe? Nope!

31. Vad dricker du till frukost? Te

32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida av sängen

33. Kan du spela poker? Nope

34. Tycker du om att mysa/kela? Absolut! :)

35. Är du en beroendemänniska? Utan choklad kan jag inte fungera! :)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope

37. Vill du ha barn? Har 3 barn, och en till på väg :)

38. Kan du några andra språk än svenska? English, of course :)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jepps

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnkläder! :)

42. Äger du dyrbara smycken? Dyrbara för mig iaf :) Det dyraste e' min vigselring, som vi designade själva :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar sällan på tv, men vi kör igenom hela Lost just nu :)

44. Kan du rulla med tungan? Eh..??

45. Vem är den roligaste människan du känner? Johan, utan tvekan! Vi har haft/har sjukt roligt ihop! :)

46. Sover du med gosedjur? Inte nu längre :)

47. Vad har du för ringsignal? Har spelat in när Elida vrålar: "Mamma, svara!" :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jepps

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En av Johans Technic Lego bilar :)

50. Flirtar du mycket? Inte direkt

51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig försökt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope

53. Vilken var den senaste boken du läste? "Sigrids hemlighet" av Karin Wahlberg

54. Läser du dagstidningen? Ibland, typ 2 dagar senare..haha.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope

56. Dansar du i bilen? Eh, nä..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar aldrig på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista

59. När var du i kyrkan senast? På stora tjejens skolavslutning i julas

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Lars Berggren :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Hmm.. nån vecka

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Det va' väl älskling, han brukar komma hem med choklad <3

63. Vad lyssnar du på just nu? Barnprogram i bakgrunden :)

64. Har du varit med i tidningen? Ja, tyvärr

65. Vad är det konstigaste du ätit? Ingen aning

66. Vem såg dig naken senast? Älskling

67. Vad är det för färg på din tandborste? Svart med dödskallar :)

68. Hur imponerar man på dig? Ärlighet och lojalitet står högst på listan. Men det e' svårt att komma mig in på livet.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Älskling eller pappa

70. Har du någon piercing? Har tagit ut mina piercings, men hade förut i underläppen, naveln och septum (tjurring). Septumen kan jag dock fortfarande sätta i :)

71. Din största vinst? Haha, jag vinner aldrig!

72. Civilstånd? Gift

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se och några vänners bloggar

74. Är du fåfäng? Njäe, bara ibland :)

75. Ångrar du någonting du gjort? Ibland ångrar jag att jag litat på vissa personer (läs: Therese) och att jag låtit dessa få ta del av mitt dyrbara liv. Men man lär så länge man lever. Det som inte dödar dig gör dig starkare!

76. Hur gammal är din pappa? Han fyller snart 67 :)

77. Vilket är ditt drömjobb? Jag älskar att jobba som undersköterska :)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag e' ganska nöjd med vad jag gjort av mitt liv :)

79. Vad har du haft för husdjur? Hund, katt, kanin, marsvin, möss, ökenråtta, ormar, ödlor, fiskar, grodor..

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Asocial som bara den, jävligt rädd för att släppa in nya personer i mitt liv och lever med daglig ångest.

81. Svär du ofta? Jag försöker skärpa mig när barnen hör iaf :)

82. Sverige när det är som bäst? Hösten! :)

83. Kan du åka slalom? NÄ!

84. Vad har du ätit i dag? Mackor och te till frukost, frukt till mellis, mos och köttbullar till lunch..

85. Vad har du för utbildning? USKA

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina bröst ;)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina smala, långa ben :(

88. Vilken är din bästa egenskap? Ärlig

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag vill ge folk fler chanser än de egentligen e' värda..

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen aning..

91. Saknar du något? Saknar Christin så oerhört mkt ibland..

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Absolut!

93. Vad gör dig ledsen? Djurplågeri, barnmisshandel..

94. Vad gör dig glad? Min familj :)

95. Har du varit gift eller förlovad? Jag e' gift

96. Vad ska du göra i helgen? Det e' långt dit, bara måndag idag, men ngt mysigt hittar vi väl på :)

97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha! Det vill ni inte veta!

98. Vad har du för laster? CHOKLAD!

99. Vem är din förebild? Fotbollsfrun! :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kissa och sen gå ut till min stora tjej :)



Stulen från: http://strimmor.wordpress.com/


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0