Solen lockar än

Jag förlorade mot solen. Igen. Strax innan kl.10 gav jag upp, klädde på mig och lillan och sen begav vi oss ut. Det va' härligt i solen, den värmde tom emellanåt, men vinden va' kall som tusan! Gick upp till jobbet en sväng, sen till affären och strax efter kl.11 hämtade vi Elliot på dagis. Vi traskade hem, åt lite, sen klädde vi på oss igen, för att hämta hem Elida från skolan kl.12. Ett jäkla rännande idag alltså!

Hollysen sover sött, men ska strax upp. Elida pysslar och Elliot spelar. Själv har jag inte gjort så mkt. Suttit vid datorn lite, läst nå't kapitel i min bok och bara slappat. Städade ju i fm, så då kan man ta det lugnt med gott samvete.

Nu vill jag att älskling ska komma hem! Miss you! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0