Studiedag

Måndag idag. Soligt och härligt väder. Studiedag. Chokladpudding till efterrätt. Vi njuuuter! Kidsen har studiedag imorgon oxå, så det blir mys då med. Underbart!

Vaknade jättetidigt imorse, redan vid 05. Pga en överfylld blåsa kunde jag inte somna om, utan gick upp istället. Tog med mig vovvsarna till skogen en snabbis. Det va' mörkt och tyst, men väldigt mysigt. Hade svårt att somna om när jag kröp ner i sängen efteråt, men till sist gick det. Vaknade dock när Johan skulle upp, och då va' det omöjligt att somna om igen. Men jag låg kvar i sängen tills klockan va' nästan 08.30 iaf. Bara njöt av att inte behöva stressa iväg någonstans.

Elida kom ner vid 09, sen väckte vi Holly och Elliot. Det har blivit lite städ och tvätt och disk. Som vanligt alltså :) Mkt lek och bus har vi hunnit med, och lunch och efterrätt. Nu sover lillsessan sött och de andra tittar på tv. Mamman slappar. Det e' bäst att passa på, för snart e' det fullt ös igen :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0