Torsdag

Veckorna går otroligt fort. Idag e' det redan torsdag, vilket betyder att det e' fredag imorgon, vilket betyder FREDAGSMYS! :) Elliot e' ju som sagt hemma resten av veckan, men Elida e' såklart i skolan. Johan körde henne idag, så jag har knappt varit utanför dörren. Bara en liten sväng strax efter kl.05, men sen blev det sängen igen..tihi.

Igår blev det två avsnitt av Lost. Fan så bra det e'! Nu e' vi på tredje säsongen, och det blir bara mer och mer spännande, dock e' det ganska invecklat emellanåt. Man ska ju inte hoppa över ett avsnitt precis, utan måste c alla. Annars fattar man inte. Tur att vi har alla säsongerna. Wiiie!

Jennys lilla Leia envisas med att stanna kvar i hennes mage. Sega bebis. Kom ut nuuuu! Vill ju c hur hon ser ut! Hoppas det går jättebra på kontrollen i em gumman! <3 Håller alla tummar och tår för att du föder barn snart :)

Min bebis mår bra. H*n e' en riktig vilding. Trycker ut rumpan och pressar sig mot revbenen. Lovely :) 10 veckor kvar nu, kanske ännu mindre. Vem vet..? :) Mys ska det bli iaf. Vi längtar! <3

Nähä, nu får den här mamman sätta fart med dammsugning och lite tvätt, innan småttingarna ska upp. Hade jag varit duktig och laddat kameran så hade jag kunnat lägga in söta bilder. Men det får bli till kvällen istället. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0