Bättre

Vilken ljuvlig dag! Strålande sol, härliga ungar, kladdkaka till fika. Blir det bättre än så..?? Ja såklart. I em när älskling kommer hem blir det bättre än bäst! <3

E' fortfarande förkyld som fan. Näsan bara rinner och rinner, och jag har tappat räkningen på hur många paket näsdukar jag har förbrukat idag. Hollysen snorar oxå. Stackars lilla tjejen! Men hon e' pigg och glad ändå. Tur det! :) Hela fm ägnade vi åt att städa och vika tvätt. Hon va' hur nöjd som helst med det valet. Tokstollan. Men om jag skulle få för mig att sätta mig vid datorn, så att hon ser, då blir det ramaskri. Holly HATAR när hennes mamma sitter vid datorn. Även om ngn annan e' hemma och kan roa henne. Ser hon att min rumpa hamnar på denna stolen så blir hon totalt vansinnig. Alltså passar jag på när hon sover, som nu :)

Kan ju ta en liten update angående Hollysens utveckling. Vad kan hon nu för tiden egentligen..?

Holly kan:

Hämta saker. Både saker man ber om och saker man absolut inte bett om.

Bygga torn av mer än 5 klossar. Samt rasa det.

Ta på sig mössan själv. Och ta av den.

Många olika djurläten, och andra ljud. Tex. vet hon vad hunden, katten, fisken, bilen, kossan och mamman säger.

Springa.

Gå utomhus med sina vinterkängor.

Rörelserna till "Imse vimse spindel"

Knyta upp spjälskyddet.

Säga "Pappa", "Mamma" och "Titta" klockrent!

Äta själv.

Peka ut vart magen, munnen, tänderna, huvudet, håret och fötterna sitter.

Följa enklare instruktioner. Tex. "Gå och ge Elliot en kram.." eller "Sätt dig på filten.."

Det händer såklart mkt hela tiden nu, men detta e' det jag kan komma på för tillfället. Hon e' en superduktig tjej, och vi e' så himla stolta! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0