Stress

Jaha, då va' denna dagens stress slut. Alla ungarna e' hemma, varav minstingen sover sött. Solen skiner. Härligt värre!

Började dagen med just stress. Inte alls kul, men vad gör man..? Vi va' ute i god tid, för att traska iväg till skola/dagis. Nästan halvvägs fick ett barn ont i magen, så vi fick vända om och gå hem för att uppsöka toan. Tur att vi bor nära! Det va' ingen fara på taket, men tidpunkten va' väl inte den allra bästa. Stressade tebax samma väg efter en stund, och hann upp till skolan innan det ringde in. Puuuuuh! Sen skulle vi till dagis. Elliot skulle som tur va' börja inne, så det gjorde inget att vi va' några minuter sena.

Väl hemma igen blev det lite städ för mamman. Det värsta med denna årstiden e' all grus som man drar med sig in. Men jag ska inte klaga. Som vi har längtat efter våren!

Igår va' vi ju hos bm, förresten! Började med ett UL, och allt såg jättebra ut. Bebisen växer på sig kanonbra. Så ni som bara gnäller över min "lilla" mage kan ta er nånstans. Huvudsaken e' väl innehållet, inte utsidan, så ge upp! Jag vet att jag inte får några stora barn, men de e' friska. Man får ju faktiskt c till mammans kropp oxå. Lilla spinkiga jag med en elefantmage, e' inget jag ens kan föreställa mig. Ofta beror nog alla kommentarer på avundsjuka.

Fick även veta att vi väntar en liten pojk. En lillebror! <3 Så Johan hade rätt :)

Bm-besök vecka 33


Vikt: 66kg (54 vid inskrivningen, så jag har gått upp 12 kilo :)

SF mått: 27

Hb: 118

P-glukos: 5,2

Blodtryck: 125/80

Fosterläge: Huvud, ruckbar

Fosterljud: 133

Kommentarer:
Postat av: Nina

Din mage är jättejättefin denna gången oxå!!

kram

2010-04-02 @ 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0