Vecka 33

Måndagmorgon. Vi e' trötta, vi e' sega, vi har ingen lust att vare sig lämna sängen eller huset och gå ut. Men vad gör man..? En ny vecka har börjat, vare sig vi vill det eller ej. Frukost har vi fått i oss och strax ska här borstas hår och tänder. Stora dotterns väska e' packad, med allt ifrån sittunderlag till frukt och fika. Oj, jag glömde drickan, men den fixar jag nu.

Idag e' det dax för UL. Äntligen ska vi få c vårt lilla pyre igen. Och denna gången får vi antagligen veta vad det e' för en liten filur som gömmer sig i min mage. Spännande! Johan e' helt säker på att det e' en pojk, själv vet jag inte. Har drömt om en grabb två ggr, men vi får väl c :)

Nähä, dax att stressa vidare i tillvaron nu. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0