Den dumma mamman

Finally! Näst sista dagen på denna skol/dagisvecka. Ska bli himla skönt imorgon em, när alla barn e' hemma och vi inte har några fler måsten förrän på måndag morgon.

Hade en riktigt trevlig promenix till dagis idag. Elliot tjurade hela vägen. Han fick nämligen för sig att det va' leksäcken idag, och skulle ha med sig en bil. Problemet va' bara att vi redan va' ute när han sa det, så jag fick springa in och rusa upp till hans rum för att hämta en bil. Och jag tog FEL bil! Oh my! Det va' ju rena rama katastrofen, och mamman hann verkligen inte gå in igen och hämta rätt bil (hur jag nu skulle kunna hitta den bland alla andra bilar). Hela vägen sa han "Dumma mamma!", och stannade typ varannan meter. Sen tyckte han att vi skulle vänta på honom. Jaja, riktigt kul hade vi. När vi till sist kom fram till dagis så visade det sig att det inte alls va' leksäcken idag. Vilken himla tur! Innan jag gick fick jag flera kramar. Goa unge!

Ska ta tag i min disk och slänga in en ny maskin med tvätt nu. Sen måste jag faktiskt ta en liten tvättpaus, för tvättmedlet e' slut. Ibland e' det skönt att ha slut på saker :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0