Godmorgon!

Här sitter jag. Pigg och glad, trots att regnet hänger i luften och tråkar ner min utsikt från köksfönstret. Jag gick upp vid 07.30, utan att ha varit uppe och kissat en endaste gång. Det ni! Dock ramlade vi i säng ganska så sent, eftersom vi såg på både ett avsnitt av Lost och sen efter det blev det filmen 2012. E' inte så impad över filmen. Efter halva kände jag hur ögonlocken smög sig längre och längre ner, där jag låg hopkurad tätt intill Johan i soffan. Ville inte somna ifrån allt, så jag hämtade tvättkorgen istället, och fortsatte vika min eviga tvätt. Duktiga jag vek 2 fulla tvättkorgar, och såg hela filmen. Wow!

Har precis hällt i mig hett te, och nu ska jag plocka undan lite i köket. Ska in till staden lite senare. E' sjukt sugen på kinamat, så jag hoppas att svärföräldrarna kan ha iaf de stora barnen under tiden. Annars får de hänga med. Skulle dock va' mysigt, om vi hann gå ut och äta själva innan lillebror kommer. Sen lär vi hålla oss hemma ett tag :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0