Halvvägs

Onsdag morgon, vilket betyder att halva skol/dagisveckan har gått. Stora sessans gympapåse packades idag, och imorgon e' det grabbens tur att ha gympa. Mkt att hålla koll på, men hittills har jag inte glömt gympakläderna ngn gång. Antagligen för att jag har världens goaste ungar, som påminner mamman när hon glömmer :)

Somnade skittidigt igår. Redan vid 22 typ. Va' såååå trött. Fattar inte varför. Vaknade jättepigg vid 04.30 imorse. Jippie! Gick ut med vovvsarna, men bestämde mig för att somna om sen. Det skulle jag inte ha gjort. Orkade inte ta mig ur sängen förrän 07.10, sen blev det stress. Bra för blodtrycket, eller inte..

Idag e' det bara grått och trist ute. Det har regnat hela natten. Termometern visade på ynka 2,6 grader när vi traskade mot dagis. Det fick alltså bli tjock jacka för Elliot idag. Ingen favorit kan jag ju säga :)

Nu ska jag ta tag i disken och mina trevliga golv, innan lillsessan vaknar. Sen får vi c vad denna dagen bjuder på.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0