Regnigt

Regn och regn. Trist, men vi njuter av att va' lediga iaf. Tom älskling e' ju ledig. Inte ofta det händer mitt i veckan. Det e' verkligen lyx i vardagen :)

Sov ganska bra inatt. Vaknade inte förrän strax efter halv 5 första gången, då jag va' sååå kissnödig, så jag trodde jag skulle döööö. Strax efter klockan 8 kom Elliot ner, så då gick jag upp. Har hällt i mig hett te och ätit alldeles för många rostmackor. Gottigt!

De stora barnen kikar på tv:n för tillfället, och jag ska strax väcka lillsessan. Hon sover som en stock, som vanligt. Det e' inte ofta hon hinner vakna innan jag går upp till henne. Sötnosan.

Igår sålde vi vår bil. Känns lite trist, men vi kunde ju inte ha den kvar ändå. Får inte plats i den när lillebror kommer. Får c om Johan kan hämta vår nya imorgon eller på lördag. Det beror helt på om allt e' klart som skulle fixas med den. Däck som skulle beställas osv. Annars får vi vänta tills lillebror e' här :)

Nähä, dax att väcka min lilla tjej. Sen får vi c vad vi hittar på för nå't idag. Tjing!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0