Långhelg!

Lite solsken och värme, det har vi längtat efter! Hela helgen regnade det, och blåste. Sååå himla trist! Men Johan va' iaf ledig, och det e' ju guld värt i alla väder :)

Har haft en bra dag. Tog det lite lugnt imorse, för jag stressade en hel del när kidsen skulle lämnas. Gick nämligen upp lite för sent, så jag får skylla mig själv..tihi. Fick iaf diskat och dammsög innan det va' dax att hämta hem Elliot från dagis. Skönt det! Nu blir det långhelg (tors, fre, lör, sön). Jippie! :)

I förrgår va' Johan iväg och shoppade stort, nämligen en ny bil :) Har dock inte fått hem den ännu, för bilhandlaren skulle beställa nya sommardäck och vinterdäck till den först. Får c när vi kan hämta den, men det blir antagligen inte innan lillebror tittat ut. Vill inte att Johan ska åka iväg för långt nu.

Nu sover lillsessan, Elida e' hos en kompis och Elliot leker. Har en lugn em framför mig, då Johan hämtar Elida på vägen hem. Kan behövas. Känns som att det blir soffan och boken ett tag nu. Läser en knepig bok för tillfället. Har inte fastnat ännu, men ni känner väl mig..? Har jag börjat läsa en bok så ska den banne mig ta slut oxå!

Vilket trist inlägg detta blev. Ska försöka bättra mig!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0