Gladast!




Han e' så söt, min älskade kille! 7020 gram visade vågen idag, och han va' 65,5 cm lång! Va' fort han har växt!

Läkarkontrollen gick jättebra. Sist vi va' hos läkaren med Leon, så hörde läkaren ett litet blåsljud. Så litet, att det inte e' ngt egentligen, utan man bara lyssnar på barnet en gång till. Detta ljud kunde bara höras om man sk. "tjuvlyssnade" på hjärtat, men jag har varit sååå orolig i flera månader. Just därför har jag inte skrivit ngt om det, för jag har varit så rädd för att det skulle va' ngt fel. Men idag lät det jättebra! E' såååå lättad och lycklig!

Leon charmade såklart både sköterskan och läkaren. De sa att han verkade va' den gladaste och nöjdaste ungen i världen. Min goa pojk! <3

Nu ska jag gosa ner mig i soffan, med mitt lilla hjärta! E' så tacksam över min fina familj, och jag ska aldrig ta dem för givet! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0