Kladdkaka!

Det blev en riktigt smarrig kladdkaka ikväll. Inte så förvånande dock. Eftersom det e' typ det enda jag kan baka, så bakar jag det ofta, och får till den så himla bra! Sitter här och mumsar i mig den allra sista biten nu :)

Alla kidsen e' badade och sover sött. Skoldax imorgon ju, så man får väl ladda inför en tidig morgon. Vi får väl c om lille Leon vaknar inatt oxå. Tur iaf att han inte vaknar till ordentligt, utan kan somna om tätt intill mamma bara. Min gosiga pojk!

Dagens kommentar från Elida: "Vilken tur att jag har dig mamma! Jag hade inte klarat mig annars!" <3

Dagens kommentar från Elliot: "När Leon blir stor, så ska han få mitt spel" Undrar om han håller fast vid det om några år..haha!

Dagens kommentar från Holly: "Upp o hoppa!" För mkt Playhouse Disney hos oss kanske :)

Nu ska jag mysa med min fina Johan, innan det e' dax att sussa. Bye!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0