Onsdag

Sitter här i köket och mumsar frukost. Det e' så tyst i mitt lilla hus. Det e' verkligen egentid på hög nivå, när man vet att man när som helst kommer att få höra ljudet av små barnafötter på övervåningen, och deras klingande skratt. Älskade ungar! Idag ska vi ha det supermys! <3

Idag började Johan jobba igen, efter en långhelg på 4 dagar. Dagarna går så himla fort när han e' ledig, men vi har hunnit med en hel del. Planeringen inför rummen i källaren e' klar, nu ska det bara göras oxå. Tur att man har en händig karl, som klarar det mesta själv :) Om ni e' riktigt snälla så lägger jag upp före- och efterbilder sen, på de 2 rum som ska bli biorum och Elidas rum. Det kommer bli kanon. Tur att man har en bra källare, när rummen uppe börjar ta slut :)

Vad händer idag då..? Jo, strax ska barnen upp, sen ska vi väl bege oss ut ett tag. Paket ska tex postas till bästa brorsan, som fyllde år i lördags. Jag, min virrpanna, har glömt bort att skicka det i flera dagar nu. Men men, bättre sent än aldrig :)

Lite röj hinner man alltid med. Jag ska faktiskt leta upp Elidas kläder i strl 98. Holly kan nämligen ha lite plagg i den storleken nu. Ja, inte långärmat, men tex leggings och tunikor. Hur bra e' inte det, när de kan ärva från sina syskon..?? :) Har så himla mkt fint efter Elida. Galen i rosa har jag alltid varit, så det finns massor av den varan!

Nä, nu ska jag sätta fart här hemma. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0