Pappabesök!

Har diskat och donat i mitt kök, och tar mig nu några minuters lugn och ro, innan lillsessan ska upp. Idag e' Johan ledig, hurra! Alltså har jag inte varit utanför dörren ännu, mer än för att kissa vovvsarna. Härligt, härligt! Idag e' en bra dag, för om några timmar kommer bästa pappsen. Jippie! :)

Igår va' vi på dop. Det va' jättefint, men tyvärr så va' det i samband med högmässan. Jag rekommenderar ingen att sitta i kyrkan 1 timme(!!) med ett yrväder som Holly. Men det gick över förväntan. Hon fick ett litet utbrott, när hon inte fick ta kyrkvärdens psalmbok (som låg precis bakom oss), men annars skötte hon sig bra. Hon gillade när alla sjöng :) Lille Leon blev förstås hungrig, mitt i alltihop, så jag fick amma på första parkett. Med Gud som vittne, eller vaddå..? Haha!

Efteråt blev vi bjudna på god mat, som avrundades med fika och tårta. Ett tips: Köp inte tårtor från Nilssons i O-hamn! Beställ av bästa Maria! Det finns ingen som gör så goda och fina tårtor som hon. Hon lägger ner hela sin själv i arbetet, och resultatet blir oxå därefter. Fyllning och dekoration e' uttänkt i minsta detalj. Har gett henne beställningen inför Hollys kalas, och det ska bli kul att c vad hon kan klura ihop. Har fullt förtroende för dig Maria! <3

Nu ska lillsessan väckas, så jag avslutar här. Bye!

 

Tårtan från Leons dop :)


Kommentarer:
Postat av: Maria

Du är så fin :) vilken reklam jag får nu.

2010-11-16 @ 22:15:42
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0