Röj

Jääääääääääklar, va' jag har hunnit mkt idag! Förutom heta diskussioner på facebook, har jag även städat HELA huset! Dammat som en tok, dammsugit som tusan och torkat alla golven därefter. Så jag känner mig ganska nöjd med tillvaron och mig själv just nu. Tihi! Kom nyss in från en uppfriskande skogspromenix med Laban-bus. Det va' det enda som fattades.

Johan har varit ledig idag, som han alltid e' på måndagar. Måndagar e' ju min lyxdag, då han både lämnar och hämtar barn i skolan/dagis. Dessutom fixade han lunchen. Så nu e' jag laddad inför kommande dagar, då det e' jag, och bara jag, som fixar hämtning och lämning. Men, you know I can do it! :)

Nu e' alla barn hemma, och lillsessan sover sött. När hon har vaknat så ska vi nog dra till staden. Ska hämta fotografbilden på solstrålarna. För det e' det ni e'! Ni lyser upp mina dagar, always and forever! Mammas allt!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0