Snart

E' på väg mot min sköna säng. Har haft en toppendag, med mina fina <3 En liiiiten svacka hamnade jag i förut, men den gick över. Jag ska inte gnälla. Jag har världens finaste familj, och de har ju faktiskt mig :) Allting jag gör, det gör jag för er.

Igår bjöds det på en heldag i Kalmar, med Marie och Selma. Leon hängde förstås oxå med, för honom lämnar jag absolut inte bort redan! Vi hade en mysig dag. Mat på IKEA, sen shopping på Mode-huset bredvid. Jag köpte inte så mkt. Några bodys och ett par byxor åt Leon, ett par finskor till Hollysen, och vinterkängor till Elida. Hittade en massa fina kläder, till både Elida och Elliot, men nu va' det Leon som behövde nytt. Och vinterskor hade Elliot och Holly redan, så där sparade vi en liten slant :) Men finskorna till lillsessan kunde jag inte låta bli. Det e' ett par svarta ballerinaskor med paljetter, och så en liten rosett längst fram. Hon blev såååå lycklig! :)

Idag va' Elida på dansen, för sista gången denna terminen. Men det börjar igen nästa år, och hon ska såklart fortsätta. Kul när de hittar ngt som de gillar :) Jag och de 3 andra kidsen va' hemma, medans Johan och Elida drog till staden. När de kom hem så hade de shoppat lite på Maxi. Nybakta baguetter och massa annat gottigt.

Ikväll mumsade vi kladdkaka med vit choklad. Älskling har jobbat nere i källaren nästan hela kvällen, så jag roade mig med att bada och duscha alla barn. Imorgon e' det ju skola/dagis igen, och Johan e' leeedig!

Nä, nu måste jag gå och lägga mig med min bok. Men jag bjuder på en söt bild, från kvällsmyset :)






Kommentarer:
Postat av: jenny

fina du, önska att vi bodde närmare vi kunde träffas oftare <3

2010-11-22 @ 07:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0