Spoilish!

Jaja, "nu va' det länge sen jag skrev sist.." blablabla. Men vem har tid att sitta här, eller, vem har förresten lust att sitta här..?? Jag har ju så mkt bättre och viktigare saker för mig. Och det e' väl en himla tur :)

Det e' fredag idag, vilket brukar innebära fredagsmys. Så blev det dock inte ikväll. När Johan kom hem från jobbet, så kom mamma hit. Sen drog jag, Johan, Elida och Leon till staden. Mamma passade lillsessan och Ellioten. Vi rusade först in i djuraffären, och fyllde på kaninens förråd, med allt vad det innebär. Hö, spån, halm, vitaminer, mat.. Sen vidare in på Maxi. Storhandling blev det verkligen. Skönt nu när alla skåp e' fulla igen, men det va' lite jobbigt :)

Väl hemma igen skulle allt plockas in i kyl och frys. Jag skulle ljuga om jag sa att allt annat oxå e' inpackat. Shampoo, balsam, tvättmedel, knäcke, flingor, pasta osv, står fortfarande uppradat på bänken. Men det tar jag imorgon :)

Vi såg ett avsnitt av Days, sen väntade hundrastning för mig, och sängen för älskling. Han ska nämligen jobba imorgon. Inte kul! Tur att jag och barnen e' bortbjudna på fika efter lunch. Tiden går lite fortare då :)

Fick en tidig julklapp idag, av min fina älskling. En ny kamera bidde det. Så nu kan jag stryka den från min önskelista. Den e' stor, grym och snabb. Just what I ever wanted! Nu ska jag bara lära mig den oxå. Inte lönt att ha en dyr och bra kamera, om man bara ska köra på autoläge lixom. Nä, här ska fotas! E' så himla glad! :) Tack älskling! <3

Igår hade stora sessans dansklubb avslutningsuppvisning. Det va' jättemysigt. Snacka om att jag va' en stolt mamma! Hon e' ju så himla duktig! Kan inte fatta att hon vågar stå och dansa framför så himla mkt folk. Det hade jag ALDRIG vågat i den åldern. Inte nu heller, för den delen :)

Nä, nu blir det nog sängen och boken för min del. Imorgon ska jag fota en massa..tihi!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0