Torsdag!

Veckan närmar sig sitt slut. Imorgon e' det fredag, igen. Jag blir lika förvånad varenda vecka, att dagarna går så himla fort! Man hinner ju inte med!

Igår hade jag och barnen en riktigt mysig dag. Vi va' ute och promenixade i det härliga höstvädret. Efter lunchen gick vi ut i trädgården. Städade undan lite och räfsade en massa löv. Jag e' fortfarande slut i ryggen, men får väl ge mig på det idag igen. Vill iaf få upp de större löven. De små kan gott ligga kvar :)

På kvällen skulle alla barn bada/duscha. Först badade Holly och Elida. Sen duschade Elliot. Sist badade lille Leon. Skönt när det e' gjort, phu! :) Det e' ju inte bara att slänga dem i badet. Hår ska tvättas, torkas, borstas, och alla ska smörjas in. Lille Leon har den finaste hy jag någonsin sett. Alla våra barn har haft lite eksem under sitt första levnadsår. Mest på mage och lår, så man har fått smörja järnet. Sen har det bara försvunnit, när de fyllt ett år. Men lille Leon har inget sån't alls. Han e' inte ens lite röd i "kräkvecket" under hakan. Sköööönt! :)

Nu kom stora sessan ner, så jag får fixa lite frukost åt henne. Sen får vi väl c vad vi ska roa oss med idag :)

Så här fin blev fotografbilden, som jag och Magda kämpade för att få till :)

Fick välja mellan en massa, men det blev till sist denna som beställdes :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0