Yr

Yr som ett fyllo, men ganska nöjd ändå. Jag har ju världens finaste familj!

Vet inte varför jag har varit yr hela dagen. Det flög på mig sent igårkväll, och jag trodde bara att jag kunde sova bort det. Ha, eller hur. När jag vaknade så vaknade yrseln med mig, och har inte lämnat min sida många stunder på hela dagen. Otäckt e' det! Känner mig ju inte sjuk, bara yr. Skumt.

Dagen har rullat på bra iaf. Jag lämnade barn, hämtade barn, handlade, rastade hundar, hämtade barn igen.. Ja, en vanlig dag helt enkelt. Städningen låg jag dock på latsidan med. Dammsuga och diska har jag hållit mig till idag, trots att tvättstugan snart e' överfull av smutstvätt. Nåväl, det e' en ny dag imorgon.

Nu har jag precis tryckt i mig en stooor bit kladdkaka, med vit choklad, som jag bakade åt mig i ren "tycka-synd-om" anda. Helt rätt! Ett stort glas iskallt vatten på det, sen e' jag redo för sängen, där älskling redan bäddat ner sig. Alltså e' sängen uppvärmd när jag kryper ner. How lovely! :)

Holly sov förresten i vagnen i drygt 2 timmar idag. Hon somnade strax innan kl.13, när vi va' i affären. Sen vaknade hon inte förrän efter kl.15, trots att vagnen stod i hallen sen kl.13.15 ungefär. Hon brukar somna i vagnen om hon e' skittrött, vilket hon va' idag, men hon vaknar oftast om vagnen står stilla länge. Likaså i bilen. Så länge bilen kör så sover hon, men när den stannar brukar hon vakna efter en liten stund. Stackarn blev ju väckt astidigt imorse, så inte konstigt att hon tog sig en ordentlig lur i skönaste vagnen :)

Nä, nu ska jag skynda mig, innan älskling somnar ifrån mig. Nattinatt på er!

Yes, 54 kilo, och verkar inte gå ner mera! :)

 

 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0