Underbara helg!

Som vanligt när det e' helg, så slarvar jag med datorn. Man vill helt enkelt inte sitta här så mkt, när man istället kan mysa med finaste familjen :) Vi har haft en toppen helg, rakt av. Myst och lekt en massa, men även varit nyttiga nere i källaren. Vår källare har varit i stort behov av rensning en längre tid, då vi förvarat en massa "bra att ha" möbler där nere. Nu e' alla dessa körda till magasinet i Krokstorp, och det känns sååå skönt!

Idag har vi haft underbart väder. Precis lagom höstväder, med lite sol. Vi gick en stor runda i skogen, innan lunch, och det va' härligt värre! Hoppas på lika bra väder imorgon!

Imorgon blir det en tur till staden på fm. Det blir bara jag, älskling och småttingarna som åker. De två stora e' ju i skolan och på dagis. Att åka med endast två barn e' ju rena rama lyxen. Piece a cake. Fattar inte hur folk kan gnälla över hur jobbigt det e' att ha med två ungar, när en annan jämt och ständigt har fyra! Det e' så sällan vi har barnvakt, och jag kan nog räkna det på min ena hand hittills i år. Tur att jag inte e' beroende av ngn annan!!!!!!! Synd bara att vissa personer inte förstår att deras barnbarn behöver dem :(

Nä, nu kallar sängen och boken. Klockan ringer 06.30 imorgon. Vi hörs! :)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0