Fredagsstäd!

Äntligen börjar veckan dra sig mot sitt slut. Iaf arbetsveckan. När Johan kommer hem i em, så väntar en härlig tredagars ledighet på honom. Lovely! Morgondagen ska iofs firas sönder, då vi ska ha kalas för Elida. Ska baka lite idag, så vi har ngt gott att bjuda på :)

Gårdagen va' verkligen lyckad! Elida fick en massa presenter, och kunde nog inte ha blivit nöjdare. Hon fick bestämma maten, tacos, och så blev det marängtårta till efterrätt. Sitter och äter den sista biten nu, mums!

Vad händer idag då..? Elida e' i skolan, och de tre andra sover sött. Jag ska städa, sen finns det säkert mera tvätt att ta hand om. Va' jag e' glad över att ha en egen tvättstuga. Tänk att behöva dela med en massa andra, när man måste tvätta så  ofta som jag gör. Bläh! Vi funderar faktiskt på att sätta in en tvättmaskin till,  så jag kan tvätta mera effektivt. Det får nog bli så :)

Sitter och läser lite bloggar. Det e' alltid lika kul att följa kända och okända personers liv. Problemet e' att jag inte hinner med i svängarna längre. Jag vill veta vad Egoina pysslar med, om MansonDust har några nya, roliga tävlingar, om Marcus Birros tjej Jonna har lagt ut nya bilder på deras gulliga ungar, om Katrin har skrivit ngt kul och provocerande.. Ja, ni ser, jag har fullt upp! Och i samma veva ska jag försöka uppdatera min egen blogg, för ni e' ju trots allt ganska många som följer den oxå :)

Igår hade lille Leon en sovardag. Han bara sov och sov och sov. Han tar sig sådana dagar ibland, trots att han snart e' 5 månader gammal. På kvällen va' han vaken en stund, skrattade och pratade en massa, sen sov han sött hela natten, och sover än. Mammas lilla gos! Hoppas att han e' vaken lite mera idag!

Nu har jag ätit upp min tårtbit, så jag har inget att skylla på mera. Dax att ta tag i disk och städ. Tjolahopp!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Ni kan köpa våran tvättmaskin och tumlare om ni vill. Ska nog passa på att byta dom när vi ändå får paketpris på alla vitvaror ihop med köket. Dom är bara ca 3år gamla och funkar utmärkt. Hojta isf. Kram

2010-10-08 @ 19:52:54
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0