Äntligen!

Då va' det äntligen fredag igen! Jag har sovit ganska bra inatt, men vaknade tidigt av en hostattack. Usch! Har så ont i bröstet nu. Va' ute med vovvsarna runt 05.30, sen kröp jag ner i sängen igen, och sov till halv 8!! Tur att bara Elida skulle iväg, annars hade det blivit ngt stressigt :) Skönt att få sova lite extra iaf, det behövde jag!

Hur blir helgen då..? Jo, fredagskvällen kommer inte att spenderas på jobbet för min del, faktiskt! Har plockat bort hela helgen, så jag inte kommer jobba förrän tidigast på måndag. Men vi får ju c hur min förkylning beter sig under lördag och söndag. Egentligen så skulle vi åka till IKEA i em, men jag orkar inte. Får bli nästa vecka istället. Imorgon ska älskling jobba, och på em/kvällen får vi lite fikabesök. Om jag nu inte skulle bli ännu sjukare, men det får vi inte hoppas. Just nu e' det rösten som krånglar. Jobbigt! Söndag blir en lugn dag, med dans för stora sessan och sen bara mys. Vi hoppas på sol och värme, så vi kan va' ute i trädgården, och även gå i skogen.

Nästa vecka kommer brorsan. Äntligen! Saknar honom så! Då ska vi hitta på en massa kuligheter :)

Nä nu måste jag ta tag i disken. Får c om jag orkar gå till affären lite senare. Toapapper, mjölk, tvättmedel och halstabletter behövs!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0