Hej hopp!

Har nyss lagt lillsessan, och lille Leon sover sött i vagnen, så jag passar på att ägna en liten stund åt lilla bloggen :) Det blir ganska mkt hopp över bloggen just nu, för det finns så mkt viktigare saker att hitta på. Men ngt borde jag kunna skriva varje dag.

I söndags hade vi en helt underbar dag. Vi vandrade i skogen, plockade blommor, tog bilder, tittade på rinnande vårvatten, fikade, grillade i trädgården, mös och bara va'. Det finns inget annat jag värdesätter så mkt som att få spendera tid med min familj. Hela min familj <3

Igår hade vi sommarvärme. Termometern visade på 20 grader! Det va' SÅ varmt och skönt! Vi tillbringade så mkt tid vi bara kunde ute i trädgården. Jag va' tvungen att sticka till jobbet en sväng på kvällen, men de andra fortsatte att mysa. Inte förrän kl.19.30 hade Johan fått in de stora barnen :)

Idag blir det inget jobb för min del, inte vad jag vet än iaf. Men imorgon ska jag jobba 16-21. Gött!

Bjuder på några bilder :)


Kommentarer:
Postat av: Lizzie

Underbara söt ungar du har alltså =D.

Hoppas allt är kanon med er =)

2011-04-12 @ 17:29:23
URL: http://chibi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0