Iväg

Hej hopp! Ska försöka mig på en liten update, trots att jag e' ganska så stressad :)

Denna veckan har gått jättefort. Min bror har varit här, och då går tiden alltid sjukt fort. Har haft bra dagar, med massa sol, skogspromenader, glass i solen, fix och städ i trädgården och inne i huset.. Vi har ätit gott och mår riktigt bra!

Igår kom pappa med familj hit. Elida skulle nämligen ha dansuppvisning, för det va' kursavslutning igår. Riktigt duktiga va' de allihop, men jag hade givetvis bara ögon för en tjej där i mängden :) Vi fikade kladdkaka och chokladbollar, och hade det riktigt mysigt. Vem har sagt att det blir stökigt och jobbigt när man åker nånstans med många barn..? Jag såg föräldrar igår med endast ett barn, som hade ett rent helvete! Men våra barn e' vana vid att följa med överallt, och då blir det inte jobbigt ;P

När stora sessan och de andra hade dansat två ggr så gick vi. Elida följde med pappa och co hem, och även Erik åkte med. Han ska nämligen hem till Skåneland på tisdag. Som Elida har tjatat om att få sova över hos morfar och Stina, och igår passade det bra, då vi ska köra dit idag. En natt e' ju lagom, men jag saknar henne massor! <3

Nä nu ska jag plocka ihop lite som vi ska ha med oss, och väcka de andra sjusovarna. Hoppas att ni får en lika bra dag som vi ska ha! Kram!

Fina blåsippor i vår skog <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0