Måndagssol

Godmorgon! Vilken härlig och solig måndag jag vaknade upp till! Laban väckte mig innan halv 8, men jag kunde omöjligt gå och lägga mig igen. Det blev frukost i min ensamhet istället, för alla andra sover.

Helgen har varit bra. Hade en svacka häromdagen, men jag tog mig upp igen. INGEN ska få sänka mig, även om det e' lätt hänt att sjunka när folk beter sig så illa :/ Mina barn verkar inte betyda det allra minsta för somliga, och det e' så himla ledsamt att veta! Det gör så ont! Vet ingen som har det så här. Alltså kan ingen förstå hur jag känner det. Barnen fick iaf jättefina påskpresenter av mormor och morfar. Mamma e' alltid så påhittig och pappa hade köpt värsta proppfulla påskäggen. Vilken tur att vi har er! <3

Min bror har varit här sen i fredags, och igår kom pappa för att hämta honom. De körde sen till Kalmar, där det spelades SM i bowling för funktionshindrade. Bland de som spelade igår kom han trea, men det kommer att spelas mera i veckan, så vi får c vad slutresultatet blir. Bland de tio bästa e' jag iaf säker på att han blir :) De kom hem hit ganska sent igårkväll, alltså stannade pappa kvar och sov här. Tur man har ett stort hus..hehe.

Idag ska älskling jobba. Trist, men han tjänar iaf jättemkt pengar på att jobba en sån här dag. Själv ska jag inte jobba förrän imorgonkväll, så idag blir det en massa slapp :)

Sötaste påskkärringen ever! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0