Not on top

Redan igår när jag gick och lade mig så visste jag att huvudvärken skulle möta mig igen på morgonen. Och jag hade så rätt. Att vakna med huvudvärk gör det inte precis lättare att gå upp ur den sköna, varma sängen, men vad gör man..? Barnen måste upp, frukost måste fixas, och därefter måste de stora barnen lämnas i skolan och på dagis. E' stolt över mig själv att jag faktiskt klarade ut det, trots att jag inte alls e' på topp idag! Men jag orkade inte va' ute i sandlådan med Holly nu på fm. Hon ville så gärna, men termometern visade på ynka 3 grader, och jag känner mig inte alltför kry. Vi gick in och lade pussel istället och det nöjde hon sig med. Men hon blev lite sur när Leon snodde alla bitar :)

Har inte orkat göra alltför mkt än. Plockat undan i köket, fyllt diskmaskinen och nu tänkte jag snart dra över med dammsugaren. Ska slänga ner smutstvätten i tvättstugan oxå, så jag iaf slipper c den.

Ikväll väntar jobbet kl.16-21, så jag hoppas att jag piggnar till lite under dagen!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0