Sol!

God eftermiddag alla glada! Fick mig en liten stund framför datorn nu, när alla barn e' hämtade och därefter lagda och vissa har blivit serverade fika. Se där, nu tittar solen fram. Hela fm har varit lite grå och trist och ganska så rå. Det har blåst kallt, men nu verkar det visst lätta. Elida har en kompis här hemma, och de fikar ute i trädgården. Det passar mkt bra eftersom småttingarna sover sött :)

Igårkväll tog vi oss en liten tur till V-vik. Kom hem med fina tapeter till hallen uppe och till vårt sovrum. Till helgen blir det nog tapetsering. Kommer bli jättefint! :)

Nä nu tror jag att jag ska gå ut och få mig lite sol. Bra för själen! Kram på er!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0