Tänk om

Denna dag började lika härligt som gårdagen, alltså med strålande sol. Laban väckte mig tidigt, som vanligt. Men jag kunde inte krypa ner i sängen igen, trots att det e' lov. Istället hamnade jag i köket, med en stor kopp hett te och äggmackor. Mums! :)

Igår hade vi en superduper mysig dag! Pappa va' ju här :) Vi va' ute i trädgården, glassade i solen, åt god mat.. Det e' så ledsamt när han måste köra hem igen. Frågar mig ännu en gång: Varför flyttade vi just HIT och inte närmre pappa..? Här hade vi egentligen ingenting, men det har vi ju nu. Barnen har skola/dagis, jag och Johan har våra jobb och vänner.. Det e' inte lätt att rycka upp en hel familj som har rotat sig. Men ibland funderar man på hur det skulle varit om vi hade bott nära pappa istället. En morfar som bryr sig, som ställer upp i vått och torrt och aldrig sviker <3

Lille Leon vaknade en aning tidigare idag, då han oxå somnade väldigt tidigt igårkväll. Han sitter här bredvid mig, och drar ner kuddarna från kökssoffan, gång på gång. Buse :)

Ska fixa disken och dammsuga, sen måste vi ju bara ut i det härliga vädret!

Alltid dessa miner :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0