Underbara onsdag!

Har haft en toppendag, iaf så här långt. Började med fm fika med Magda och Marie. Tack vänner! Hämtade sen Elida kl.12, Elliot 13.15. Solen lyser och gör mig bara sååå glad! Kl.15 skulle Elida lämnas på miniorerna, vilket krockade med en liten unge som inte ville sova middag. Vad hände när vi skulle göra oss iordning då..? Jo, lillsessan somnade på soffan istället. Tokungen :) Elliot fick stanna hemma hos henne, så tog jag Leon i vagnen och traskade iväg med Elida. Hann dock inte så himla långt, för Marie kom förbi med sin Tilda i bilen, och plockade upp Elida oxå. Kanoners! Jag gick hem igen, och tog sen en promenix för att hämta båda tjejerna kl.16. Älskar denna sol och värme!

Imorgon e' det sista dagen i skolan för Elida, sen tar vi påsklov. Elliot började dock sitt lov redan efter dagis idag. Som vi ska njuta av ledigheten! Imorgon em blir det en sväng till Ikea för hela familjen, sen på fredag kommer pappa + hans sambo Ann och min bror Erik. Jag ska jobba fredagkväll, men inte förrän kl.18, så vi hinner umgås ändå. I helgen ska Erik spela SM i bowling i Kalmar. Vi hoppas såklart på att han vinner! Det gjorde han nämligen förrförra året :)

Nä nu ska jag laga lite mat. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0