Underbart!

Det e' bara massa positivt just nu. Vaknade upp till strålande sol, och trots att klockan inte va' mer än knappt halv 8, gick jag upp. Jag och Laban gick till skogs, och njöt av den tysta och härliga morgonen. Nu har jag tryckt i mig lite frukost.

Igår hade vi en helt underbar dag! Pappa och hans sambo kom hit, och min bror. Vi grillade, gick i skogen, pratade, umgicks.. Hur mysigt som helst!

Idag ska Johan, de stora barnen och min bror åka in till stan och gå på Mora Träsk. Jag hade gärna följt med, men blev lite snål när man va' tvungen att betala för Leon. Stannar hemma med småttingarna istället, och går när Leon blivit lite äldre :)

Nu har lille Leon vaknat och fått i sig lite gröt, så nu ska vi ta på oss och gå upp till affären en sväng :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0