Måndag!

Lugn start på veckan. Jag gick upp 06.30, rastade Laban, åt frukost, väckte Elliot och småttingarna. Elida hade lite feber igår, så det blev ingen skola för henne idag. Men hon vaknade förstås när vi andra härjade runt. Nåja, hon slappar i soffan i pyjamas, och det går ju precis lika bra :) Älskling lämnade Elliot idag, så jag har hunnit pyssla lite här hemma. Skönt att slippa stressa för en gångs skull ;)

Just nu e' jag så arg så det kokar i mig. Trots att jag gång på gång försöker intala mig själv att inte bry mig, att bara ignonera, då jag mår bättre utan dessa människor i mitt liv. Det e' bara synd att det e' mina barn som blir lidande i slutändan. Mina underbara ungar, som bara förtjänar det allra bästa. Ni kommer att ångra er en vacker dag, och då e' det för sent.

Idag ska vi inte göra ngt speciellt. Jag ska jobba ikväll, men bara en korttur. Två kvällar och en delad tur denna veckan blir det, resten av dagarna har jag plockat bort. Ganska så lagom. Tänker inte jobba ihjäl mig :)

Nu ska jag diska, eller ngt annat kul, sen får vi c vad vi hittar på.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0