Mys

Dagarna rullar på. Idag e' Elida i skolan igen, efter att ha varit hemma i två dagar. Hon hade lite feber i söndags, men har varit feberfri både måndag och tisdag, men snorat litegrann. Skönt för henne att få vila ut ordentligt.

Fm har varit lugn. Jag har dammsugit och slängt in lite tvätt i maskinerna, annars har det bara varit mys och bus med småttingarna. Ska jobba kl.16, så man får ju passa på att ta det lite lugnt innan. Kl.12 ska vi hämta hem Elliot, och innan dess ska vi hinna äta lunch. Det passar mkt bra, då jag redan e' vrålhungrig. När lillplutten sover ska jag ta mig en dusch, så ni som ser mig på samhället idag får väl ursäkta mig. Pallar inte göra vid mig än..haha!

Har en mammasjuk liten pojk, så jag får gå. Om han får bestämma så ska han va' i mammas famn hela tiden, gullungen! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0