Ny vecka

Helgerna går jämt för fort. Dock gick den senaste ännu fortare, iom att älskling jobbade heeela lördagen. Alltså sprang gårdagen iväg, och helt plötsligt va' det en ny vecka, igen.

Idag har vi haft en lugn dag. Jag städade, röjde, tvättade och hade mig innan barnen vaknade. Skönt att ha det gjort! 10.30 kom mamma hit, och då cyklade jag och Elida iväg för att lämna henne hos en kompis. Denna kompis bor inte i själva byn, så det e' en bit. Eftersom jag inte har syskonvagnen hemma (den fick bli kvar hos pappa efter Liseberg) så kändes det för långt att gå med Holly. Hon kanske inte hade orkat gå hela vägen hem sen :/

Vi har lekt och lunchat och nu sover lille Leon sen en timme tebax. Kl.15 ska jag hämta hem Elida igen, och då kommer mamma hit ännu en gång. Tur att man kan få liiite hjälp ibland! Jag skulle egentligen behöva lägga mig på soffan en stund, då jag hållt igång hela dagen sen 7.30, men det finns ingen tid till det. När Elida blivit hämtad ska vi börja med maten, sen invänta Johan, och sen ska jag jobba. TUR att jag bara har en kortistur idag! Det blir benen upp i soffan när jag kommer hem sen :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0