Ont

Fy fan. Har inget bättre ord som beskriver hur jag känner just nu. Jag har så ont i örat. Sååå jääävla ont! Det har blivit mkt värre. Panodil lindrar, men bara ett tag, sen kommer den förbannade värken tebax igen. Vet snart inte vart jag ska ta vägen. Imorgon måste jag försöka ta mig in till VC, för jag överlever inte länge till. Om det e' öroninflammation vet jag ju inte, det kan ju lika väl va' mitt gamla öronproblem som förvärrats. Hur eller hur måste de ta emot mig och kolla, för det går inte längre. Hade hoppats att Johan skulle stanna hemma idag, så jag kunde vila så mkt som möjligt, men det kunde han ju såklart inte. Även om jag vet att det e' svårt för honom att stanna hemma, bara så där, så blev jag irriterad. Varför har jag ingen backup när ngt sån't här händer liksom..? Jag har inga superkrafter. Jag kan oxå bli dålig. Hur ska jag orka hela denna dagen..?

Så, nu har jag gnällt färdigt. Klart att jag tar mig igenom denna dagen. Jag måste ju! Ska inte sitta här och tycka synd om mig själv! 11.30 kör vi på nya Panodil, och då får jag förhoppningsvis 2 timmar med uthärdlig smärta. Att jag ska jobba imorgonkväll vågar jag inte ens tänka på. Det får jag ta ställning till imorgon.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0