Regn

Äntligen fredag! Jag vaknade redan strax efter kl.4 inatt, sen hade jag skitsvårt att somna om. Vaknade sen när Johan gick upp vid 6, men lyckades somna om till 7. Långkörarfrukost, disk och tvätt samt en stund på soffan med boken hann jag med, innan barnen skulle upp.

Nu öser regnet ner, vilket e' så typiskt! Tur att vi inte åkte till stan idag som jag va' sugen på. Kul att dra runt på stan i ösregn, och vänta på en buss hem. Får ta det en annan dag! Istället ska vi gå och handla lite myspys tills ikväll, men inte när det regnar så här mkt. Vi får vänta tills det avtar.

Imorgon hoppas vi på fint väder, för då ska vi till Ölands djurpark. Där e' så mysigt :) Vi va' inte där förra året, utan åkte till Kolmården istället. Det blir alltså extra kul detta året, när vi inte har varit där på ett tag. På hemvägen ska vi försöka hinna med Hansacity i Kalmar. Både Elida och Elliot vill köpa sig ngt fint till skolstarten på måndag :)

Nu ska jag fortsätta leka och mysa med barnen, innan det e' dax att göra lunch :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0