Sista dagen..

Hej hopp! Nu e' den här! Den allra sista dagen på detta sommarlovet. E' det bara jag som tycker att veckorna har gått sjukt fort..? Imorgon börjar min stora tjej i TVÅAN och min stora grabb i FÖRSKOLEKLASS! Åren bara springer iväg. Satt och tittade på gamla videor igår. Bla en från kalaset efter Elliots dop. Han satt i Saras knä och bubblade, så som bara små bebisar gör. Just då dog jag lite. Men på ett bra sätt :)

Igår hade vi en mysig dag. Vi kom fram till ett kallt Öland, en djurpark fullproppad med folk. Vi såg en massa djur, hade med oss god fika, åkte lite karuseller. Efter några timmar tröttnade vi på trängseln och drog till Kalmar istället. Hansa City blev vårt första stopp. De stora kidsen fick handla kläder till första skoldagen, men de små fick oxå litegrann. Vi va' på Bauhaus, åt på Pölsemannen, shoppade på Elgiganten och Citygross, sen åkte vi hemåt igen.

Väl hemma blev det mys med chips, dipp och godis. Filmen vi skulle c hade inget ljud, så den får vi c en annan dag istället. Det blev sängen relativit tidigt, men jag låg såklart och läset ända tills natten knackade på. Då föll ögonlocken igen, och jag sov ända tills 07.30 imorse. Otroligt! Jag brukar ALLTID vakna före kl.07!

Nu ska vi strax fixa lite lunch. Älskling jobbar, men vi hoppas att han kommer hem i bra tid. I em ska vi grilla och mysa och njuta av den absolut sista lovdagen denna sommaren. Imorgon e' det tebax till vardagen och alla rutiner igen. Men det går nog bra :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0