Sol

Härliga dag! Solen skiner som tusan! Jag gick upp vid halv 7 först, och rastade Laban, men tyckte att det va' för tidigt. Sov sen till 8 :) Hann med både frukost och dammsugning innan barnen vaknade. Nu e' de utfodrade och leker för fullt. Jag ska ta mig en dusch, sen tänkte vi bege oss till lekparken en sväng.

Lille Leon e' livsfarlig nu, då han lärt sig att klättra upp i soffor och sängar. Innan kunde man lätt lämna honom lekandes i sitt rum, om man själv gick på toa, hängde in kläder i de andra barnens garderober osv. Nu måste man ha koll heeela tiden, eftersom han gärna försöker klättra ner oxå. Tokungen :) Tänk så liten och pluttig han va' för bara några månader sen. Mammas lilla hjärta <3

Igår tappade Elida äntligen sin lösa framtand uppe. Som vi har väntat! Den har bara hängt på en tråd typ, men hon har inte vågat dra loss den. Men igår lossnade den äntligen av sig själv. Nu har hon tappat sex tänder. Min stora tjej!

Ikväll ska jag jobba 16-21, så man får ju passa på att mysa med kidsen under dagen. När jag kommer hem ikväll så sover de ju sött <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0