Tidigt

Vilken morgon! Vaknade redan kl.5, för då ringde Johans alarm. Han hade satt det på halv 6, men det reagerar på när man själv börjar vakna, typ vänder sig, och då tjuter det. Sen kunde jag inte somna om, så efter en halvtimme gav jag upp, gick ut med Laban, tvättade håret och åt sen frukost. När jag va' klar va' klockan inte ens halv 7. Skönt att inte behöva stressa iaf :)

Väckte först de stora barnen, och fixade frukost åt dem. De små fick gå upp strax innan halv 8, och 07.50 traskade vi iväg mot skolan. Att det skulle va' jobbigt att dra upp och dra iväg med alla barnen, det e' ju bara strunt. Allt handlar om rutiner. När det ringde in 08.15 så gick jag och småttingarna hem igen. Det e' underbart väder ute! Nu sitter jag här, medans de små leker. Om ett tag ska vi bege oss ut igen, för vi ska fika hos en vän :)

Har lite ont i örat. Det började igårkväll. Suck! Får väl ringa VC imorgon om det inte blir bättre. Örat har ju strulat sen förra hösten, så det e' väl lika bra att söka för det, igen. Fick ju ingen direkt hjälp förra gången, så man e' lite skeptisk. Jag menar, man betalar 200 spänn för ett läkarbesök, hämtar ut droppar för 150, och det e' INGEN som helst skillnad. Blir så trött..

Det e' inte bra att äta frukost för tidigt. Nu e' jag ju hungrig igen! Vilka problem man har..haha!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0