Tokigt

Lugn fm. Frukost och andra morgonbestyr e' avklarade. Jag ska dammsuga, men annars så tar vi det bara lugnt och slappar. Elida kom precis ut från duschen, så jag lär väl få torka heeela golvet i badrummet strax :) Lille Leon kryper rundor och snor allt som Holly leker med. Elliot har fastnat framför sitt spel. Mamman fastnade här :)

Igår hade vi en ganska trist dag. Eller, jag och barnen hade det ju såklart bra, men vi saknade pappan massor. Johan kom inte ifrån jobbet förrän kl.01 inatt, så det va' en ganska knasig dag. Dessutom skulle han upp och jobba tidigt idag igen. Fy fan! Tur att inte alla dagar e' så tokiga!

Nu längtar vi efter helg och ledigt! På lördag ska vi nämligen till Ölands djurpark. Det ska bli supermys att åka dit heeela familjen. Som jag älskar er, mina fina! <3

Sänder en massa tankar till min älskade vän Jenny! Du vet var jag finns. Alltid! <3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0